Show simple item record

dc.contributor.authorGeredis, Geredis
dc.contributor.authorIvone, Ivone
dc.contributor.authorYuliana, Yuliana
dc.contributor.authorAswin, Aswin
dc.contributor.authorCindy, Cindy
dc.date.accessioned2022-07-26T07:23:20Z
dc.date.available2022-07-26T07:23:20Z
dc.date.issued2022-07-29
dc.identifier.urihttp://repository.uhn.ac.id/handle/123456789/7036
dc.descriptionThe author's purpose in conducting this study was to determine the quality of the product at Ching Qing Vege House. The method used in this research is descriptive qualitative research method. method of collecting data. The author used in this study was through the interview method. Data obtained from interviews using source triangulation. Where the informants in this study were 5 customers at Ching Qing Vege House. The data found by Miles & Huberman, namely: Data Reduction, Data Display, and Conclusion Drawing. In this study the authors found several findings such as customers are still not satisfied with the quality of the products served by Ching Qing Vege House. Because the taste of the product is inconsistent, and the appearance of the product is considered unattractive. Customers to buy as the packaging used is less attractive.en_US
dc.description.abstractTujuan penulis dalam melakukan penelitian ini adalah untuk mengetahui kualitas produk di Ching Qing Vege House. Adapun metode yang dilakukan dalam penelitian ini adalah metode penelitian kualitatif deskriptif. metode pengumpulan data. Yang digunakan penulis dalam penelitian ini adalah melalui metode wawancara. Data yang diperoleh dari wawancara dengan menggunakan trianggulasi sumber. Dimana informan dalam penelitian ini adalah 5 pelanggan di Ching Qing Vege House. Data yang ditemukan oleh Miles & Huberman, yaitu: Reduksi Data, Tampilan Data, dan Penarikan Kesimpulan. Dalam penelitian ini penulis menemukan beberapa temuan seperti pelanggan masih kurang puas dengan kualitas produkyang di sajikan Ching Qing Vege House. Sebab rasa produk tidak konsisten, dan penampilan produk dinilai kurang menarik. Pelanggan untuk membeli seperti kemasan yang dipakai kurang menarik.en_US
dc.publisherSeminar Nasional 2022 - NBM Artsen_US
dc.subjectKualitas Produken_US
dc.titleSTUDI TENTANG KUALITAS PRODUK DI CHING QING VEGE HOUSEen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record