• Login
    Search 
    •   Home
    • Master Theses
    • Search
    •   Home
    • Master Theses
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    ANALISIS FAKTOR-FAKTOR YANG MEMPENGARUHI KEPUTUSAN KONSUMEN DALAM PEMBELIAN SECARA ONLINE DENGAN KEPERCAYAAN SEBAGAI VARIABEL MODERATING (STUDI DI KOTA PEMATANGSIANTAR) 

    KIE, JURI (PROGRAM PASCASARJANA PROGRAM STUDI MAGISTER MANAJEMEN UNIVERSITAS HKBP NOMMENSEN MEDAN, 2018)
    Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui dan menganalisis factor – factor pertimbangan konsumen dalam keputusan pembelian secara online dengan kepercayaan sebagai variabel moderating (studi di kota Pematangsiantar). Penelitian ...

    Repository UHN copyright © 2018  UHN-OFFICIAL
    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of Repository UHNCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    KIE, JURI (1)
    SubjectFaktor – factor Pertimbangan Konsumen (1)Kepercayaan (1)Keputusan Pembelian (1)Online (1)... View MoreDate Issued2018 (1)Has File(s)
    Yes (1)

    Repository UHN copyright © 2018  UHN-OFFICIAL
    Contact Us | Send Feedback