• Login
    View Item 
    •   Home
    • Master Theses
    • Magister Manajemen
    • View Item
    •   Home
    • Master Theses
    • Magister Manajemen
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    PENGARUH TRANSPARANSI DAN KUALITAS PELAYANAN TERHADAP LOYALITAS JEMAAT DENGAN KEPERCAYAAN SEBAGAI VARIABEL MEDIASI

    Thumbnail
    View/Open
    PENGARUH TRANSPARANSI DAN KUALITAS PELAYANAN TERHADAP LOYALITAS JEMAAT DENGAN KEPERCAYAAN SEBAGAI VARIABEL MEDIASI (735.7Kb)
    Date
    2017-10
    Author
    SITOMPUL, APRIDA JELITAYANA
    Metadata
    Show full item record
    URI
    http://repository.uhn.ac.id/handle/123456789/4705
    Collections
    • Magister Manajemen [26]

    Repository UHN copyright © 2018  UHN-OFFICIAL
    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of Repository UHNCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Repository UHN copyright © 2018  UHN-OFFICIAL
    Contact Us | Send Feedback