• Login
    View Item 
    •   Home
    • Lecture Papers
    • LP - Report Research
    • View Item
    •   Home
    • Lecture Papers
    • LP - Report Research
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Etika dalam Pemasaran Hasil Pertanian

    Thumbnail
    View/Open
    Maria RS Etika Pemasaran 2022.pdf (5.991Mb)
    Date
    2022-02-21
    Author
    Sihotang, Maria Rumondang
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Sebuah sistem pemasaran harus berfungsi untuk merasakan, melayani, dan memuaskan kebutuhan konsumen. Perseorangan atau perusahaan perlu memiliki etika (kode etik) pemasaran. Etika pemasaran tersebut tidak saja akan melindungi diri sendiri dari kecaman atau tuntutan orang/pihak lain tetapi juga akan menjadi iklan positif bagi produk yang dipasarkannya. Etika pemasaran merupakan tantang besar pada abad ini.
    URI
    http://repository.uhn.ac.id/handle/123456789/6580
    Collections
    • LP - Report Research [230]

    Repository UHN copyright © 2018  UHN-OFFICIAL
    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of Repository UHNCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Repository UHN copyright © 2018  UHN-OFFICIAL
    Contact Us | Send Feedback