• Login
    View Item 
    •   Home
    • E-Journals
    • Science Education
    • View Item
    •   Home
    • E-Journals
    • Science Education
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    STUDENTS ABILITY IN AVOIDING MISPLACED, DANGLING MODIFIER IN WRITING PARAGRAPH

    Thumbnail
    View/Open
    STUDENTS ABILITY IN AVOIDING MISPLACED, DANGLING MODIFIER IN WRITING PARAGRAPH.pdf (4.901Mb)
    Date
    2014-09-01
    Author
    Tampubolon, Sahlan
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Penelitian ini dimaksudkan untuk melihat sejauh mana kemampuan mahasiswa Prodi Bahasa Inggris angkatan 2010/2011 dalam menghindari misplaced dan dangling modifier dalam penulisan sebuah paragraph. Deskriptif kualitatif merupakan design penelitian yang dipakai dalam penelitian ini, sementara sampel yang dipakai sebagai objek penelitian berjumlah enambelas orang. Hasilnya mayoritas sampel mampu menghindari misplaced dan dangling modifier dalam menulis kalimat dalam sebuah paragraf. Hal ini barangkali dipengaruhi oleh telah seringnya para mahasiswa menulis paragraf dalam perkuliahan mereka di Prodi Bahasa Inggris FKIP Medan.
    URI
    http://repository.uhn.ac.id/handle/123456789/6047
    Collections
    • Science Education [24]

    Repository UHN copyright © 2018  UHN-OFFICIAL
    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of Repository UHNCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Repository UHN copyright © 2018  UHN-OFFICIAL
    Contact Us | Send Feedback